Salam Ramadan

Cepatnya masa berlalu, kejap jer dah masuk Ramadan lagi. Alhamdulillah masih diberi peluang dan ruang untuk sama-sama menikmati Ramadan kali ini. =)

Ramai yang bertanyakan Mas, gold bar edisi Raya dah sampai ke belum. Semua tak sabar nak dapatkan edisi raya 1 gram gold bar kali ni desainnya pada pandangan Mas agak comel. Ada yang buat tempahan awal hari tu untuk diberi kepada anak-anak dan sanak saudara yang datang berkunjung nanti. Mas suka juga konsep ni sebenarnya, gantikan emas sebagai duit raya. Rare bunyinya kan. Tapi takper semua ni boleh buat ikut bajet kita sendiri ajer. Atau boleh ajer di mulakan dengan anak-anak sendiri, mas percaya ramai dari anda yang buat ni, tahniah! sebab emas adalah duit sebenar-benar kita dan masyarakat dunia sejak berabad dulu. Sejarah pun dah membuktikan perkara ini.

Oh ya, lupa nak bagi tahu desain terkini EDISI AIDILFITRI kali ini khas dari Public Gold nilah diaa haa. Tunggu stoknya tiba di headquater Public Gold nanti Mas maklumkan kepada yang dah buat tempahan tu k. =)